Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Το κάθε παπούτσι έχει την ώρα του και τον τόπο του



Armanelli hand made shoes 


Άσχετα από το ποιο στυλ είναι στη μόδα, 
καθεμιά από εμάς έχει το δικό της αγαπημένο ζευγάρι που δεν αποχωρίζεται 
ποτέ και τα παπούτσια που την κάνουν να νιώθει υπέροχα φορώντας τα. 
Για παράδειγμα μπορεί να είναι τα καστόρινα αρβιλάκια μου, 
που είναι από τα αγαπημένα μου παπούτσια και να νιώθω απίστευτα άνετα , 
αλλά όταν αποφασίζω να βάλω τις 10πόντες γόβες μου 
 ή τα 12πόντα angle boots μου τότε κάτι αλλάζει μέσα μου. 
Τα τακούνια σε ξυπνούν, σου αλλάζουν όλη τη στάση του σώματος, 
ακόμα και τον τρόπο που αντιμετωπίζεις εσύ τον εαυτό σου.

Αντίθετα, όταν φορέσω τις δερμάτινες “francais” μπαλαρίνες μου, 
ξυπνάει μέσα μου το κοριτσάκι με τα γαλλικά, το πιάνο και το μπαλέτο. 
Κάθε παπούτσι έχει τη δική του ιστορία, και κάθε βήμα έχει κάποιο νόημα, 
για αυτό και για τη γυναίκα το θέμα δεν είναι απλό.




Πρώτα από όλα θέλεις να έχεις σχεδόν όλα τα χρώματα, 
για να έχεις επιλογές ανάλογα με τα ρούχα σου, έπειτα, 
θέλεις να έχεις ποικιλία στα σχέδια και στο ύψος τακουνιού. 






Επίσης αν θέλεις να είσαι «εν τάξει» απέναντι στα πόδια σου, 
ένα ζευγάρι κάθε εποχή θα το πάρεις, δεν υπάρχει περίπτωση. 
Εξάλλου πείτε αλήθεια: πόσες φόρες δεν έχετε κοιτάξει μία γυναίκα στο δρόμο 
στα πόδια και δεν έχετε πει μέσα σας «τι ωραία παπούτσια». 





Δεν είναι καθόλου τυχαία η φράση ότι το σωστό ζευγάρι μπορεί να αλλάξει όλο το ντύσιμο. 
Το κάθε παπούτσι έχει την ώρα του και τον τόπο του. 



 Μην ξεχνάτε ότι από μικρές αφήναμε τα δικά μας 
άνετα, όμορφα παπουτσάκια που ήταν μέσα 
στη χρυσόσκονη και τα λουλουδάκια για να βάλουμε εκείνα τα «άλλα» 
με τα τακούνια, που έκαναν και θόρυβο, 
που έδιναν ύψος και ήταν πιο εντυπωσιακά ακριβώς επειδή 
αργούσε ακόμα η μέρα που θα τα φορούσαμε.......


..........χειμώνας 2016 -2017, δια χειρός G.Armanelli..........
χειροποίητα γυναικεία παπούτσια, 
κατσκευασμένα από γνήσιο δέρμα  και 
σχεδιασμένα από τον G.Armanelli....



Για παραγγελία χονδρικής επικοινωνήστε μαζί μας 
6933414505 ή 6943623644
e-mail: handmadeshoes6@gmail.com

Υπεύθυνη Πωλήσεων: Βίκυ Χρυσοχοϊδου






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου